zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Powiatu Sieradzkiego
Komisja Drogownictwa, Komunikacji i Spraw Obywatelskich
42 Posiedzenie w dniu 6 czerwca 2022, godz. 08:30
w p. 111 - Biura Rady Powiatu
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Powiatu Sieradzkiego
Lista obecności na posiedzeniu
Jan Kołodziejczyk
Obecny
Olga Kołoszczyk
Obecna
Daniel Palma
Obecny
Marek Płóciennik
Obecny
Michał Terka
Obecny
Michał Wzgarda
Obecny
Krzysztof Żubrowski
Obecny
Porządek obrad
08:41
1.
Otwarcie posiedzenia Komisji.
08:41
2.
Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Sieradzkiego za 2021 rok.
spr-z-wyk-budz-za-2021_1772524 (9,17MB)
9. uchwała sprawozdanie wykonanie budżetu za 2021 (0,15MB)
Głosowanie jawne
(Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Sieradzkiego za...)
3.
Opiniowanie materiałow na obrady Rady Powiatu Sieradzkiego.
08:44
a)
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2021 rok Muzeum Okręgowego w Sieradzu
6. sprawozdanie Muzeum (0,16MB)
Głosowanie jawne
(Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania fin...)
08:45
b)
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2021 rok Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu.
7. uchwała sprawozdanie BWA (0,15MB)
Głosowanie jawne
(Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania fin...)
08:45
c)
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2021 rok Powiatowej Biblioteki Publicznej w Sieradzu
8. sprawozdanie Biblioteka (0,16MB)
Głosowanie jawne
(Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania fin...)
08:48
d)
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu Sieradzkiego na 2022 rok
13. uchwała zmiany w budżecie na 2022 (0,53MB)
Głosowanie jawne
(Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu Siera...)
4.
Sprawy różne.
5.
Zamkniecie posiedzenia Komisji.