zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Powiatu Sieradzkiego
Komisja Budżetu i Finansów
53 Posiedzenie w dniu 25 maja 2023, godz. 09:30
w sali 113 Starostwa Powiatowego w Sieradzu, Plac Wojewódzki 3
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Powiatu Sieradzkiego
Lista obecności na posiedzeniu
Sylwia Dęga-Frątczak
Obecna
Jan Kołodziejczyk
Obecny
Michał Ławniczak
Obecny
Marek Płóciennik
Obecny
Małgorzata Rojanek
Obecna
Konrad Wilczyński
Obecny
Michał Wzgarda
Obecny
Porządek obrad
09:50
1.
Otwarcie posiedzenia Komisji.
Głosowanie jawne
(Otwarcie posiedzenia Komisji.)
09:53
2.
Sprawozdanie z wykonania budżetu Powiatu Sieradzkiego za 2022 rok.
Sprawozdanie 2022 Powiat Sieradzki (9,4MB)
10:17
3.
Opiniowanie materiałów na obrady Rady Powiatu Sieradzkiego.
a)
projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Sieradzkiego na lata 2023-2036.
10.Uchwała WPF (1,27MB)
Głosowanie jawne
(projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powi...)
b)
projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu Sieradzkiego na 2023 rok.
11.Uchwała RP Zmiany w budżecie (1,02MB)
Głosowanie jawne
(projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie Powiatu Sieradzkiego na 202...)
c)
projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w roku 2023.
12.Uchwała kredyt (0,06MB)
Głosowanie jawne
(projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w roku...)
d)
projekt uchwały w sprawie przyjęcia pomocy rzeczowej z Gminy Warta.
13. Uchwała.Projekt - pomoc rzeczowa Gm. Warta (0,25MB)
Głosowanie jawne
(projekt uchwały w sprawie przyjęcia pomocy rzeczowej z Gminy Warta.)
e)
projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Warta na realizację zadań na drogach gminnych.
14.Uchwała.Projekt. - dotacja na zieleń Warta (0,25MB)
Głosowanie jawne
(projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Warta na...)
10:21
4.
Sprawy różne.
10:21
5.
Zamknięcie posiedzenia Komisji.